Istumme rannalla ja nauramme. Minä ja ystäväni, minä ja tukeni. Heiluttelemme varpaita hiekassa, aurinko leikkii taivaalla pilvien kanssa. Meillä on hauskaa.
 Hiekka polttaa jalkapohjiamme, sovimme menevämme uimaan. Muut juoksevat veteen, minä kävelen jäljessä. Istun laiturille ja heiluttelen varpaitani vedessä. Vesi kiiltää auringonsäteistä. He heittävät vettä päälleni, ja käskevät minun tulla uimaan. Hymyilen ja varjostan kädelläni silmiäni. Katselen miten he sukeltelevat, nauravat ja heittelevät vettä.
 Heitän paitani ja shortsini laiturille ja sukellan pää edellä mereen. Pidän silmiäni auki. Näen miten hiekka on valkoista ja miten simpukat ovat vaipuneet hiekan alle. Nousen pintaan ja huohahdan.
 Lopulta kävelemme takaisin rannalle lämmittelemään. Huomaan unohtaneeni paitani ja shortsini laiturille. Juoksen hakemaan ne. Hiekka polttaa entistä enemmän herkkiä jalkapohjiani.
 Nostan valkoisen paitani ja laitan silmät kiinni. Aurinko kuivattaa hiuksiani. Katson kirkkaaseen veteen. Näen punaista. Ummistan silmäni kiinni ja katson veteen uudelleen. Enemmän punaista. Valkoinen paita tippuu mereen. Kiljun.
 Ystäväni juoksevat paikalle. Pian katsomme järkyttyneinä miten laiturin alta tulee kelluva ruumis. Leukamme tippuvat. Suljen silmäni. Tunnen miten vatsaani kouristaa. Juoksen pois, itken.
 Tunnen käden olkapääni päällä. Katson ylöspäin ja näen yhden ystäväni. Hän halaa minua hellästi ja yrittää rauhoitella minua. Minä vain istun, ja annan hänen tehdä niin. Katson häntä silmiin, "Minä rakastin häntä", sanon hiljaa. Hän katsoo vetisiin silmiini, nyökkää ja halaa minua. "Mä tiedän sen, mä tiedän sen", hän toistaa.

 Illalla kuulen vanhemmiltani, että joku oli lyönyt häntä kaljapullolla päähän. Hän oli ollut tulossa pyytämään anteeksi minulta. Olimme riidelleet. En halunnut olla hänen kanssaan, olin halunut jättää hänet yksin. Pettää häntä, aivan niin, pettää hänet, koska hän oli pettänyt minut.
 Nyt tiedän kuitenkin totuuden, hän ei ollut pettänyt minua, toinen nainen oli halunnut hänet, ja hän oli kieltäytynyt. Naisen veli oli tappanut hänet, nainen oli sanonut hänen raiskanneen naisen.
 Yöllä lähden kävelylle metsään. Katson vanhaa lahonnutta puiston penkkiä, ja istun siihen. Siinä me ensimmäisen ja viimeisen kerran tavattiin. "Minä rakastin sinua, olen pahoillani etten uskonut sinua".

Tätä kirjoittaessa soi Maps - To the sky